Een van de belangrijkste waarde die de ondernemer uit wilde stralen naar zowel zijn (potentiële) klanten als naar mij is dat de basis van de merkregistratie en het product goed zit voordat het product verkocht gaat worden. Daarom hebben we gezamenlijk een verpakking ontworpen voor de 4 en 6-pack van de blikjes die verkocht gaan worden.
Real-life blik
Je kent ze wel: een real-life ijshoorntje voor een snackbar. Ook dit is wat de ondernemer graag wilde voor zijn energiedrank blik. Daarom heeft Chazign een ontwerp gemaakt hiervoor die aansluit op de huisstijl die direct terug te zien is in de verpakking van de blikjes.
Webshop
Na een hoop wereldwijde registraties en het neerzetten van een basis voor het product wilde de opdrachtgever een eigen online platform waar op verkocht zou gaan worden. Dit zou de nieuwe Dutch Energy Drink webshop worden die ik gerealiseerd heb.
Productfoto's
Naast de eerder genoemde media uitingen die ik heb mogen realiseren heb ik meerdere productfoto's en video's gemaakt die onderdeel zouden moeten worden van de webshop. Wil jij nu ook eigen content voor jouw onderneming? Neem dan nu contact op!